2012. december 23., vasárnap

A cél


Az eddigi általam kipróbált étrendekből - módszerekből megállapítottam azt, hogy az tényleg nagyon nem mindegy, hogy mit eszel. Az ételek hatással vannak a szervezetre. A paleolit felfogás szerint ugye az ősi(ősemberi) étrendhez kellene visszatérnünk. Valóban még ma is azok a népcsoportok, kultúrák akik nem fogyasztanak tejet, a szervezetük nem tudja tolerálni a tejfehérjét. Elindultam ezen a szálon, és végül megfogalmazódott bennem a végső model, a legősibb étrend. Ez az étrend a majmoké. Hiszen a mai(tej megjelenése, állattartás, földművelés) étrendünk max 20 ezer éves, az ősemberi(hús, gyümölcs, magvak) étrend kb 300 ezer éves. Az előtt nem fogyasztottunk főtt ételt, csak gyümölcsöket. Sokat foglalkoztatott az a kérdés, hogy miért van az pld., hogy az állatok, saját érintetlen környezetükben teljesen egészségesek, viszont amint emberi táplálékot kell fogyasztaniuk, gyakran emberi betegségeket(többek között allergiát) produkálnak. Tehát mint eddig mindig, kipróbáltam a legújabb agymenésemet. Napi 3-4 kilogramm gyümölcsöt(főként alma,narancs,körte) fogyasztok jelenleg, és kb 200-300 gramm egyéb(kenyér, hús, tej stb) ételt. Fontos, hogy ne nagyon keveredjenek az ételek a hasban, gyümölcs gyümölccsel vegyülhet, de kenyér, tej vagy bármilyen ételt nem érdemes összeenni gyümölcsökkel. Nekem legalább is ez a személyes tapasztalatom.

A lényeg persze az eredmény. Azóta makk egészséges vagyok, hogy egy közhellyel éljek, mintha kicseréltek volna. Elképesztően sok energiám van. Az eddigi komás fásult állapotom teljesen eltűnt. Semmiféle allergiás tünet nem jelentkezett nálam. Pld egy poros raktárban pakoltam két napig több munkással együtt, és még csak egy prüszkölést sem ejtettem el, míg társaim fulladoztak, köhögtek jobbra balra. Szóval célba értem.

Kedves olvasó

Nyugodtan próbálja ki bármelyik verziót az imént általam felsoroltakból. Ha bármi kérdése van írjon Remélem tudtam segíteni.

Üdv: Horváth Márton

2 megjegyzés:

  1. Üdv, azóta mi a helyzet? Mik a tapasztalataid, hogy van az allergiád? Köszi. B. Kata

    VálaszTörlés
  2. Szia, engem is erdekelne, h azota mi a helyzet. Tucatnyi fele allergiam van.

    VálaszTörlés